Minulla on ollut kiinteistönvälitysurani alusta saakka niin sanottu ”To do” -lista ja hesarin kansimainos on aina kuulunut yhdeksi niistä. Loput asiat mitä tuolla listalla on, tulevat Teidän tietoonne kyllä sitten aikanaan. ?
Oliko sitten järkevää poseerata oman koirani kanssa Helsingin Sanomien etusivulla, joka on varmaankin Suomen kallein mainospaikka ja lähettää terveisiä Lennulle sekä vihjaus siitä, että voisin myydä heidänkin perheen asunnon sitten aikanaan, kun vuokrasopimus loppuu Seurasaaren kupeesta?
Listasin tähän muutamia bullet pointteja:
Sanoma Median hinnasto lauantain Helsingin Sanomien etusivun mainokselle on 60 305€.
1. Kotisivujeni kävijämäärät räjähtivät käsiin hetkellisesti ja moninkertaistui myös mainoksen jälkeenkin.
2. Myyntiliidejä tuli niin paljon, että seuraava vapaa aika kalenteristani uuden kohteen myynnistä neuvottelulle on ensi vuoden keväällä.
3. Minun ja markkinointipäällikkö Hefen brändi kasvoi merkittävästi.
4. Todennäköisesti terveiset meni perille.
5. Sain näinä synkkinä aikoina usean ihmisen hymyilemään edes hetkeksi.
6. Markkinointipäällikkö Hefe sai uusia ystäviä ja hänen elämänsä suurin tavoite: tavata Lennu meni ehkä muutaman tassun askeleen eteenpäin.
Mainoksen ensisijainen tavoite oli saada ihmiset hymyilemään ja toissijainen tavoitteeni oli saada ihmiset yhdistämään kaksi asiaa: Minä olen Tuomas Kukko ja toimin kiinteistönvälittäjänä pääkaupunkiseudulla. Olen suhteellisen varma, että olen onnistunut mainostavoitteessani kohtuullisen hyvin.
Olin suunnitellut tätä hyväntuulista mainosta jo pitkään, enkä nähnyt parempaa aikaa sen toteuttamiselle, kuin juuri tämän vuoden marraskuussa, jolloin ihmiset ihan luonnonvalon puuttumattomuudenkin ansiosta kaipaavat valoa ja piristystä elämään ja lisäksi tämä pandemia-aika on ollut meille kaikille erittäin raskasta.
Sitten kun Lennulle, sinulle tai jollekin Teidän läheiselle tulee asunnon myynti ajankohtaiseksi, niin olethan minuun yhteydessä, niin hoidamme myyntitiimini kanssa asuntoasiasi kerralla kuntoon! ?